fredag den 12. marts 2010

Tilbage paa Exabyte

Jeg er nu tilbage paa Santa Cristobal og Exabyte. Exabytes besaetning er nu paa Santa Cruz, medens jeg passer baaden.
Jeg oser lidt rundt i byen og skal kl. 15 tage afsked med besaetningen paa Naveren, klik paa linket nederst paa siden,
Naveren stikker nu kurs mod Marqueasas og hvis vi sejler om et par dage vil vi overhale dem inden de naar frem og saa modes vi igen.
Her er nu dejligt varmt ca 35 grader og jeg er igen drivvaad.
I nat havde jeg besog af en solove, der ikke ville forlade cookpittet, men mente at den nu havde fundet et godt sted at skide.
Jeg spiser paa lokal madsted og et kaempe maaltid koster 12 kr.
Naa men det her bliver for varmt og jeg skal svomme en tur i det 28 grader varme vand, det svaler jo herligt.
Ha det nu godt derhjemme og skovl lige lidt sne, saa jeg kan komme hjem igen.

Dan Anker NeXt Level