tirsdag den 9. marts 2010

hajer uhh


Santa Cruz
Sondag gik med at ose og finde ud af hvad der rorte sig paa Santa Cruz. Jeg havde faaet lov til at lave mad til alle 10 mand/kvinde og det gik da nogenlunde. Alle hygge sig da.
I dag mandag tog vi alle til den nordlige ende af oen og sejlede med en baad til en o nord ost for, hvor Fregat fuglene yngler og hav og landleguaner holder til i store mengder. Serdeles spendende og med guide, der forklarede omhyggeligt. Ved middags tid skulle der snorkles og det var dejligt svalt og trygt med alle de nye dykkere jeg nu lerte at kende. For pludselig svommede hajerne (galapagos hajer) rundt under os paa ca 5 m vand - godt jeg havde taget mit hjertemidicin. pu ha Vi saa alle mulige sjove fisk og en rokke kom ogsa paa besog. Soloverne kigger undersogende paa os nàar de passerer. Saa blev der tur til havskildpaddernes yngle strand, hvor de jo graver deres aeg ned. Saa bade tur i bounty land med turkis gront vand. Paa baaden blev der serveret en laekker frokost med frugt og saft.
I aften gaar vi pa rest. Alle er for traette til andet end at blive vartet op

Imorgen gaar turen til en o syd for Santa Cruz - Dykke med skildpadder og hammerhajer uuuuuuuhhhhhhhh. Hvis jeg skriver i morgen igen overlevede jeg hammerhajerne

Dan Anker pu ha - her er sgu varmt.