søndag den 14. marts 2010

Sidste dag paa Galapagos











































Saa er det tid til at sige farvel til disse herlige oer, hvor jeg har oplevet forunderlige ting og haft det rigtigt godt.
Min stres er forsvundet og min hang til spiritus er aftagende - haha. Jeg har ikke roget en eneste cigaret siden den 3.. feb. sammen med Henrik Boye.
Idag er det sondag og lige nu er det siesta og alt er dodt. Ingen mennesker paa gaderne og alt aander fred g idyl. Kun soloverne larmer som saedvanligt. I gaar svommede jeg iovrigt sammen med et par nysgaerrige solover - man faar et chock naar de lige pludselig svommer rundt om en med hoj hastighed - kigger paa en og taenker??????????
Afgang: Mandag handler vi ind til den 3 uger lange tur til Marquesas. Der skal kobes daaser, frugt, brod og havregryn. Vandbeholdningen fyldes til bristepunktet. Der er beregnet en liter hver dag til bad - ha prov lige at stik den alle i fraasere derhjemme.
Mandag aften saetter vi kurs mod vest og eneste forbindelse med omverdenen er Jens` satelit telefon. Vi vil prove at sende hverdag eller hveranden dag med position til begge hjemmesider.
Jeg er blevet klippet af en lokal damefrisor for 25 kr. Og hun var ganske kon. umhhhhhh.
De er nu ikke saa ringe - de Galapagosianske kvinder - dejlig solbrune. tihi.
Kan i have det god alle sammen og folg med pa hjemmesidens kortopdatering.
Og til mine gaster - hjelp Mark med at bundmale og polerer. NeXt Level maa ogsaa gerne blive vasket inden i.
Alle her ombord er ved frisk mod og glaeder sig til igen at skulle fiske nogle fisk med ojne saa blaa saa blaa, som det store ocean vi sejler paa.

Dan Anker NeXt Level.

Iovrigt - den 18. marts staar solen i zenit - altsaa lige over hovedet paa os kl. 1214.