onsdag den 14. april 2010

Tahiti og Poul Gauguin.








Dagen i dag den 13. april er gaaet med bustur til den sydlige del af Tahiti, hvor jeg har besogt Poul Gauguin Museum. Jeg laeser ogsaa en del om hans liv, saa Poul og mig er blevet gode venner. Vi maa begge lide for s..............
Her er meget varmt og lige nu venter jeg paa solen saenker sig saa jeg kan komme lidt ud i byen igen. I aften skal jeg spise paa restaurant paa havnefronten. Jeg er snart blevet god til at finde madsteder rundt om paa Tahiti.
Jeg har faaet en billet til torsdag aften her og er hjemme lordag den 17. april kl. 1945 i Kobenhavn / haaber jeg ihvertfald.

Jeg har lovet Nicolaj at jeg er hjemme den 17. saa flyvemaskinerne har bare at holde tempoet. / Jeg har holdt tempoet nu i 2 maaneder / roligt og stille.
Haaber alt er roligt derhjemme, saa jeg ikke faar stres igen.

Dan Anker Next Level forever.