torsdag den 22. april 2010

Hjemme

To dejlige drenge i Kastrup for at modtage deres far.


Endelig hjemme igen. Det var godt nok spændende derude, men uvisheden om hvornår jeg kunne komme hjem og hvordan, virkede billetten osv.
Jeg sov i New York Kennedy lufthavn og London Heathrow lufthavn og endelig her til morgen fløj jeg til Kbh.
I København kl. 0945 stod to vidunderlige dejlige og store drenge og tog mod deres far efter 2½ måneds adskillelse.
Det var pragtfuldt at blive taget i mod paa den måde og jeg fik sgu våde øjne.
I toget hjem til Odense blev der snakket og snakket. Da vi kom hjem blev tasken pakket ud og det væltede frem med gaver og forunderlige ting som jeg havde gemt og glemt jeg havde.
Træt ja men meget glad for at være hjemme igen.
Jeg skal lige sove nogle timer inden jeg gaar igang med at lægge billeder paa bloggen.

Dan fra Danmark. - Set det halve verden - jajajajajaja