onsdag den 21. april 2010

Flyvetur

 10 timer i London Heathrow - godt Hammiltons Formel 1 Racer var til beskuelse.
5. dag i La blev brugt i lufthavnen, hvor jeg havde billet med AirFrance. De ville ikke vide af mig, da der stod 3 til 4 hundrede rasende franskmen og raabte og truede. De ville vist nok hjem til Paris. Jeg blev sendt over til American Airline, som havde booket mig hos dem for 5 dage siden. De kunne godt se problemet og sendte mig en time efter med fly til New York, hvor jeg har sovet i nat. Her til morgen floj jeg til London, hvor jeg skal vente til i morgen torsdag og flyve kl. 0750, hvis alt gaar vel er jeg i Kbh kl. 0940, hvor mine drenge vil modtage mig.
Nu haaber jeg altsa at komme hjem til de drenge, der ikke har faaet ordentlig mad i 2maaneder.
Jeg vil altsaa ogsa gerne hjem / selv om det er til kulden, saa ringer maj paa doren og saa skal der sejles igen.

Dan Anker / 2 timer fra Kobenhavn.

ps Jeg glaeder mig til havregryn, hotdogs, hjemmelavede burgere og pizza, kartofler og et........ glas vin. Og tv avisen, fyns stiftiende, OB, formel 1 og min egen seng. Ja for f..... min seng hold da kaeft hvor bliver det godt og en dyne. Jeg har ikke set en dyne i snart 2 en halv maaned. Og salt lakrids.jajajaja Gule sild og maaske en lille bitte s....