fredag den 16. april 2010

Hjem

















Klokken er nu 1400 her paa Tahiti og temperaturen er sneget sig over 30 grader. Det er varmt. Min skjorte er gennemblodt hver dag og den bliver vasket i haandvasken hver dag. Jeg har nu set hele oen og der er ikke mere at tilfoje her. Jeg har set hvad der er vaerd at se og nydt det i fulde drag. Her er meget moderne. Frankrig har sat sine spor og der er ikke noget uskyldigt tilbage. Alle er paa samme levevis stade som i Danmark / nogle rige nogle fattige nogle smukke og nogle ligner danskere? ja det maa vaere franskmaendene. haha.
jeg har lige vaeret ude i Papeete Marina og konstateret at der ligger mange jordomsejlere og nogle er ikke kommet videre maaske penge maaske en smuk vahine.
Jeg fandt desvaerre ikke nogen vahine og maa vende tomhaendet hjem. Men jeg savner sgu Danmark og alt det derhjemme alligevel. Mest savner jeg mine drenge ja selv mine piger savner jeg. Jeg glaeder mig til at faa Next level i vandet og komme ud at sejler i smaa bolger igen / i en rimelig temperatur/ i Danmark kan man jo bare klaede sig paa efter vejret.
Jeg har meget mere at fortaelle og i den kommende tid vil jeg laegge billeder paa bloggen og skrive nogle af mine betragninger.
Saa kig paa bloggen engang i mellem / der kan vaere nogle spaendende historier at laese.

Flyet gaar kl. 2230 tahitiansk tid / 12 timer bagud for jer og jeg er hjemme lordag kl 1945 i Kbh.

Haaber i har nydt at folge med paa denne side.

Dan Anker NeXt Level.