fredag den 20. april 2012

Mark nyder livet i Nordatlanten.

Nå nu er jeg altså nød til at skrive en beretning, for ellers begynder jeg bare at glemme de begivenheder der har været de sidste 10 dage, ca :-)Jeg vil lige starte med idag, for for en halv time siden fik vi bare det fedeste spækhuggershow her i Faxafloi ud for Reykjavik! Jeg lå på min køje og skulle netop til at skrive denne beretning, da vagtchefen så pludselig prajer, at for dem der har lyst til at se spækhukkere, så er det nu ud i bagbord side. Jeg vælter i samme øjeblik ned fra min overkøje, hopper i mine fine sikkerhedssko, og løber alt hvad jeg kan op, selvom man ikke må løbe på et orlogsskib hahaah ;-)Men jeg kommer op på dækket til det halve af besætningen, og fik bare et lækkert show på en halv time med ca 7-8 spækhuggere på jagt i en kæmpe fiskeflok! Vi lå og cirkulerede om dem, og fik set dem rigtig tæt på! De faste besætningsmedlemmer har ikke set noget ligende før... Samtidig fik vi også et ordentligt Suleshow, da de jo også var sultne, og derfor styrtdykkere efter fiskene, side om side med spækhukkerne :-D
Mark