søndag den 8. april 2012

Helikopter og isbjergskydning.

Idag den 7. april blev begivenhedernes dag ombord på Hvidbjørnen !! Meningen var at jeg ville sove rigtig længe, fordi at jeg først skulle møde kl 12, men det fik kl 10-prajningen lavet godt og grundigt om på... Dagen idag blev nemlig den dag i mit liv hvor jeg kom ud og flyve helikopter - og shiiiiit hvor var det feedt maaan :-D Det var godt nok kun 10 min, men vi fik fandme da også bare manøvrer for alle pengene da (det kostede ikke penge ;-) ) Og jeg skal da lige love for at jeg fik stillet min livs lange sult for helikopterflyvning ! Udover det så fik vi efter lang tid nu igen lige mulighed for at skyde lidt med karabin :-)OG OG OG så fik vi sgu idag også lige lov til at skyde med pistol, uuuhh :-D Endnu en drengedrøm! Og herude er det jo mod isbjerge! Og fugle haha... Også lærte jeg også lige som tillægsoplevelser at sy sår på grisehud - og så for anden gang på dette togt faktisk, at lægge drop :-)Og det skal lige siges at vi bliver rigtig rigtig glade og i godt humør, når der sker noget udover det sædvanlige hverdag, som herude hurtigt bliver meget ensformet!

Mark