onsdag den 21. marts 2012



Hey , her er en lille update :-) Vi ligger pt i Julianehåb , her fra mandag til torsdag. Efter at i en to ugers tid næsten ikke at have været på land, elsker vi simpelthen nuet og vi ligger her i nogle dage! Stemningen ombord er en helt anden end når vi sejler, og det er lidt sjovt at opleve... Alle folk er i mega godt humør og skide pjattede! Vi arbejder heller ikke ret meget når vi er i havn, så det er lidt som at have ferie, og det gode vejr og plusgrader gør det kun bedre! Inden vi gik i land i mandags blev vi lidt afskrækket med at folk er liiidt farlige her i byen og at vi skal passe på, men hvis vi bare opføre os ordentlig er der ingen problemer, folk er søde og rare her! Da vi kom i mandags var jeg meget ivrig efter at komme ud og se byen, både dag og nat... Det skal så lige siges at sprutten er skiide dyr! Men på trods af det tager jeg en tur til i aften.. Og så er det skide sjovt faktisk at se helt ægte "stive grønlændere" haha :-D Ellers skal dagen idag bruges på en lang vandretur op igennem byen og videre op til toppen af et bjerg, som er en tur en officer igår stærkt anbefalede mig! Kl 15 grønlandsk tid idag giver vores helt egen grønlænder, Miki, en rundvisning i byen, da han har gået på gymnasiet her for nogen år tilbage. Kl 19 grønlandsk tid vil jeg op til gudstjenste i den lokale kirke - og der skal vores grønlænder faktisk synge med i koret haha :-D Nå, jeg må afsted, update følger, vi sees :-)
Mark